reklamace - Čmelákov

Full Color
Přejít na obsah
Reklamační řád

  1. Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.
  2. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
  3. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti PE&PE studio na uvedené kontaktní údaje písemně a to e-mailem na cmelakov@cmelakov.cz.
  4. Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.
  5. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  6. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

           
Záruka se nevztahuje na:

 
  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním či uchováváním
  • nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl "Ošetřování textilu s potiskem")
  • zboží potištěné na míru dle přání zákazníka (platí pro výměnu velikostí)
       

Jaké mám právo na vrácení zboží?

Pokud nejste spokojení s doručeným produktem a chyba je na naší straně (např. poslali jsme Vám poškozený produkt, nesprávný potisk, jinou velikost nebo barvu apod.), prosíme bezodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.
Pokud budete přebírat zboží u přepraví společnosti a bude na pohled zjevné, že balíček je (např. poškozený, natržený obal či pomačkaný) a Vy usoudíte, že zboží v něm je poškozené, prosíme, nepřebírejte balíček a neprodleně nás kontaktujte rovněž prostřednictvím e-mailu na cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.

Co mám dělat, pokud mi dodaný produkt velikostně „nesedí“?

Jedná se zejména o oděvní prvky jako jsou například trička a nesedí Vám velikostně, v první řadě nás informujte na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás následně kontaktovat a dohodneme další postup. Ve většině případech si od zákazníka zboží vyžádáme nazpět a následně mu zašleme produkt ve správné velikosti. Ovšem dbejte, prosím, na správnost zadávání velikosti již při objednávání produktu. Ve většině případech pak nejsme povinní tuto reklamaci akceptovat.

Můžu zboží vrátit i když je všechno v pořádku, jen už o zboží nemám zájem?

Pokud je Vámi objednaný produkt v pořádku, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete. Jelikož jsou naše ceny velmi příznivé, už nemáme prostor na jakoukoliv výměnu zboží. I v tomto případě nás však neváhejte kontaktovat na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz a pokusíme se najít nějaké řešení.

Jak mám všeobecně postupovat při vrácení zboží?

Při jakékoliv reklamaci nás bezodkladně kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se domluvíme na vrácení zboží, postupujte následovně:
  1. Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
  2. Do zásilky vložte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
  3. Balík zaneste na poštu. Balík musí být zaslaný doporučeně. Doručenku z pošty prosím nafoťte nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na cmelakov@cmelakov.cz.
  4. Až nám zásilka přijde, zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, rádi Vám vrátíme finance nebo zašleme nový produkt. Bude záležet na jakém řešení Vaší reklamace se dohodneme.

Dodací adresa:
PE&PE studio
Petr RAIDA
9. května 1614/4
792 01 Bruntál

Jak mám postupovat, když jsme se dohodli na vrácení financí?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se dohodneme na vrácení financí, budeme požadovat číslo objednávky, bankovního účtu - IBAN/SWIFT kód. Následně Vám, v co nejbližším termínu, peníze vrátíme. Nejdéle však do 14 pracovních dní.

Jak mám postupovat, pokud jsme se dohodli na opětovném zaslání objednávky?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se dohodneme, že Vám objednávku zašleme znova, budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám zašleme objednávku, která by Vám měla být doručena do pěti pracovních dní.
Pokud je objednávka opětovně zaslána z důvodu, že jste si ji nestihli včas vyzvednout ve stanovený termín od přepravní společnosti, pak náklady spojené s opětovným zasláním objednávky hradíte Vy v plné výši.
Důležitá informace: Nikdy nám neposílejte produkty, bez toho, abyste nás předtím kontaktovali a informovali nás o Vaší nespokojenosti či požadavku. Může se stát, že vrácené produkty nedostaneme, nebudeme vědět k jaké objednávce je přiřadit apod. V tomto případě Vám nebudeme moc vrátit finance, či zaslat nový produkt. Díky tomuto se může stát, že vy i my budeme nespokojení. Naším hlavním cílem je Vaše spokojnost. Děkujeme za pochopení.


V Bruntále dne 01.01.2022






Návrat na obsah