Reklamační řád
- Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.
- Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
- Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti PE&PE studio na uvedené kontaktní údaje písemně a to e-mailem na cmelakov@cmelakov.cz.
- Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.
- Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním či uchováváním
- nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl "Ošetřování textilu s potiskem")
- zboží potištěné na míru dle přání zákazníka (platí pro výměnu velikostí)
Jaké mám právo na vrácení zboží?
Pokud nejste spokojení s doručeným produktem a chyba je na naší straně (např. poslali jsme Vám poškozený produkt, nesprávný potisk, jinou velikost nebo barvu apod.), prosíme bezodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.
Pokud budete přebírat zboží u přepraví společnosti a bude na pohled zjevné, že balíček je (např. poškozený, natržený obal či pomačkaný) a Vy usoudíte, že zboží v něm je poškozené, prosíme, nepřebírejte balíček a neprodleně nás kontaktujte rovněž prostřednictvím e-mailu na cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.
Co mám dělat, pokud mi dodaný produkt velikostně „nesedí“?
Jedná se zejména o oděvní prvky jako jsou například trička a nesedí Vám velikostně, v první řadě nás informujte na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Budeme Vás následně kontaktovat a dohodneme další postup. Ve většině případech si od zákazníka zboží vyžádáme nazpět a následně mu zašleme produkt ve správné velikosti. Ovšem dbejte, prosím, na správnost zadávání velikosti již při objednávání produktu. Ve většině případech pak nejsme povinní tuto reklamaci akceptovat.
Můžu zboží vrátit i když je všechno v pořádku, jen už o zboží nemám zájem?
Pokud je Vámi objednaný produkt v pořádku, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete. Jelikož jsou naše ceny velmi příznivé, už nemáme prostor na jakoukoliv výměnu zboží. I v tomto případě nás však neváhejte kontaktovat na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz a pokusíme se najít nějaké řešení.
Jak mám všeobecně postupovat při vrácení zboží?
Při jakékoliv reklamaci nás bezodkladně kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se domluvíme na vrácení zboží, postupujte následovně:
- Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
- Do zásilky vložte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
- Balík zaneste na poštu. Balík musí být zaslaný doporučeně. Doručenku z pošty prosím nafoťte nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na cmelakov@cmelakov.cz.
- Až nám zásilka přijde, zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, rádi Vám vrátíme finance nebo zašleme nový produkt. Bude záležet na jakém řešení Vaší reklamace se dohodneme.
Dodací adresa:
PE&PE studio
Petr RAIDA
9. května 1614/4
792 01 Bruntál
Jak mám postupovat, když jsme se dohodli na vrácení financí?
Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se dohodneme na vrácení financí, budeme požadovat číslo objednávky, bankovního účtu - IBAN/SWIFT kód. Následně Vám, v co nejbližším termínu, peníze vrátíme. Nejdéle však do 14 pracovních dní.
Jak mám postupovat, pokud jsme se dohodli na opětovném zaslání objednávky?
Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle +420 773 660 856 nebo na e-mail: cmelakov@cmelakov.cz. Pokud se dohodneme, že Vám objednávku zašleme znova, budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám zašleme objednávku, která by Vám měla být doručena do pěti pracovních dní.
Pokud je objednávka opětovně zaslána z důvodu, že jste si ji nestihli včas vyzvednout ve stanovený termín od přepravní společnosti, pak náklady spojené s opětovným zasláním objednávky hradíte Vy v plné výši.
Důležitá informace: Nikdy nám neposílejte produkty, bez toho, abyste nás předtím kontaktovali a informovali nás o Vaší nespokojenosti či požadavku. Může se stát, že vrácené produkty nedostaneme, nebudeme vědět k jaké objednávce je přiřadit apod. V tomto případě Vám nebudeme moc vrátit finance, či zaslat nový produkt. Díky tomuto se může stát, že vy i my budeme nespokojení. Naším hlavním cílem je Vaše spokojnost. Děkujeme za pochopení.
V Bruntále dne 01.01.2022